Week 5/6 - Reisverslag uit Faliraki, Griekenland van Susanne - WaarBenJij.nu Week 5/6 - Reisverslag uit Faliraki, Griekenland van Susanne - WaarBenJij.nu

Week 5/6

Door: Susanne van Gemert

Blijf op de hoogte en volg Susanne

17 Juni 2017 | Griekenland, Faliraki

Hallo allemaal! Leuk dat je weer leest over een nieuwe blog van mijn stage in Faliraki!
We zitten nu bijna in week 7! In deze blog ga ik jullie vertellen wat ik afgelopen week (6) allemaal heb gedaan.

Een week geleden kwamen mijn ouders en broertje gezellig op bezoek.
Na een maand ze niet gezien te hebben vond ik het erg fijn weer samen met hen te zijn!
Op mijn eerste vrije dag heb ik ze het mooie Lindos laten zien. We hebben een auto gehuurd en zijn hier met z’n 4-ren naartoe gereden. Hier hebben we gezellig iets gedronken en op het strand gelegen. Daarna hebben we een safari tour gemaakt naar de andere kant van het eiland. Dit was een avontuur omdat we geen idee hadden waar we waren. Maar met behulp van mijn broertje zijn we gelukkig veilig aangekomen en hebben we lekker wat gegeten in het mooie Kallithéa.

Mijn 2e vrije dag met mijn ouders, met de boot naar Rhodos gevaren. Dit was een erg leuke ervaring! We hebben het oude Rhodos bezocht en wat souvenirs binnen gehaald. Na een beetje zoeken hebben we in de avond heerlijk Griekse gyros op, zo sloten we de week weer af.
Vond het erg fijn mijn ouders en mijn broertje gezien te hebben, jammer genoeg ook weer afscheid moeten nemen.

Afgelopen week zijn we weer hard aan het werk geweest. Ik ben vaak DJ in het amfitheater. Hier moet ik vanaf bovenaf de muziek bedienen. Dit vind ik erg leuk om te doen!
Er komen elke week ook shows naar ons hotel toe. Het is erg leuk omdat ik deze zelf ook kan bekijken en mee kan genieten.

Mijn allermooiste ervaring van afgelopen week is…. Ik heb gedoken!
Voor het eerst heb ik gedoken in de middellandse zee in Kallithéa. Het was super spannend omdat het natuurlijk mijn 1e keer was. De eerste duik gingen we 4 meter. We kregen nog een 2e duik aangeboden van 7 meter, dit heb ik ook gedaan!
Deze duikschool raden wij aan gasten aan, daarom nam Cyprotel ons mee. Het was echt een super gave ervaring. Heb verschillende vissen gezien en octopussen!

Nu gaan mijn laatste 3 weken in! Nog even genieten dus.

Tot de volgende blog weer!



  • 17 Juni 2017 - 14:11

    Sandra Van Gemert:

    Leuk verhaal en mooie foto's Suus. Wij hebben er ook een heleboel gemaakt in de week dat wij op bezoek waren. Zal daar samen met jouw een mooi fotoboek van maken. Wat een geweldige diep-zee ervaring... dat heb je toch weer mooi mee mogen maken!

  • 17 Juni 2017 - 16:15

    Rob Van Gemert:

    Ook wij vonden het erg fijn om je weer in onze armen te kunnen sluiten en te knuffelen. Wij hebben samen met jou een leuke tijd op Rhodos gehad. Goed en leuk om nu eens live te zien waar je tijdens je stage allemaal mee bezig bent. In ieder geval leer je echt heel veel. Vooral je (Engelse) taal is er al een stuk op vooruit gegaan. Klasse!! Maar de week vloog voorbij kijken terug op een fijne periode. We weten dat het zwaar voor je is, maar klasse hoe je ermee omgaat. Je bent een echte doorzetter, dat blijkt maar weer. Ik kijk al weer uit naar je volgende blog!! Succes.

  • 17 Juni 2017 - 19:20

    Opa Peter:

    Wat heb je weer een leuk verhaal geschreven Susanne.
    Volgens mij kom je zo de laatste drie weken wel door.
    Voor je het weet kunnen wij jou met Floris weer met open armen ontvangen. Tot gauw
    Groetjes van opa.

  • 17 Juni 2017 - 19:40

    Oma Dini:

    Lieve schat
    Wat hebben we veel foto's en verhalen gehad van de week dat mama,papa en Bram bij je was.We hebben er van genoten.Ook geniet ik van je apps en telefoontjes en weet zeker dat je het nu volhoudt en ik ben super trots op je.

  • 18 Juni 2017 - 11:57

    Opa Peter:

    Zojuist heb ik gereageerd op de blog van Floris!

  • 19 Juni 2017 - 11:45

    Thomas Noordeloos:

    Hi Susanne, erg leuk om te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad met je ouders en je broertje. En je hebt gedoken, hoe vet! :)

  • 20 Juni 2017 - 10:14

    Eric Van Gemert:

    Gedoken !!
    Super om te horen dat je het mooi en vooral leuk heb gevonden, is en blijft een unieke ervaring.
    Stilte om je heen en indien helder, mooi uitzicht.
    Vooral die stilte Suus !!!

    Je noemt Bram consequent je broertje, maar inmiddels driekoppen groter, maar inderdaad hij blijft je broertje.

    Veel plezier nog en geniet vooral , de drie weken zullen omvliegen, je zult het zien.
    Daarna voorbereiden voor de OK !

    Groeten,
    Eric

  • 06 Juli 2017 - 14:55

    Eric Van Gemert:

    Hallo Suus,

    Hoe is het daar, nu bijna weer naar Nederland.
    Heb je de laatste week nog iets mee gemaakt dat het melden waard is of gaat het z'n gangetje ?
    Ben je klaar om met je pootje straks omhoog te zitten ?
    Leuk is het niet, maar vanaf dat moment kan het alleen nog maar beter worden.

    Hebben jullie daar in Rhodos nog last gehad van de Ransomware aanval ?
    Hier alles goed.

    Tot gauw in Oisterwijk.

    Groeten,
    Eric

  • 10 Juli 2017 - 16:00

    Eric Van Gemert:

    Welkom thuis Suus, weer heelhuids in Oisterwijk. Eindelijk.....
    Nu voorbereiden op de OK, dit wordt wel een hele lange zit..
    En halen en brengen overal naar toe, door Papalamalos ;)


    Succes en wij hopen dat het snel voorbij gaat en dat je weer snel aan de hockey kunt.


    Tot gauw in Oisterwijk, waarschijnlijk zaterdag 22-07

    Groeten,
    Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 5515

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 20 Juli 2017

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: